۱۳۹۴ خرداد ۱۷, یکشنبه

آيا رژيم ايران هم سقوط خواهد كرد؟

در تاريخ جنبش هاي مقاومت زيادي وجود داشته است كه برخي از آنها تداوم پيدا كردند و بقيه نه. هيچ كس پيش بيني نمي كرد كه ديوار برلين فروخواهد ريخت كما اينكه كسي گمان نمي كرد كه اتحاد شوروي از هم بپاشد.چه كسي مي داند كه آيا رژيم تهران هم در نقطه يي از هم مي پاشد؟
دلايل متقني  وجود دارد كه با اطمينان خاطر مي توان گفت ديكتاتوري مذهبي حاكم بر ايران در قرن 21 دوام نخواهد آورد و از هم فرو مي پاشد.در واقع استمرار و دوام اين ديكتاتوري مذهبي كه منشأء تروريزم و بنيادگرايي در منطقه است و به دنبال دست يافتن به سلاح اتمي است تا سياست جهاني را به گروگان بگيرد، نيازمند استدلال است . دليل من اين است كه مردم ايران اين رژيم را نمي خواهند . براساس يك ارزيابي دروني همين رژيم ، بيش  از 95 درصد مردم ايران اين رژيم را نمي خواهند .رژيم ايران غرق در بحران هاست: بحران مشروعيت ، بحران رهبري كه با شقه در رأس حاكميت خود را نشان  مي دهد و بحران اقتصادي ، بحران اتمي و بحران سوريه و عراق و يمن كه هر كدام از اينها رژيم را به چالش مي طلبند و تضعيف مي كنند.




 اما در مقابل آن يك مقاومت مشروع و قدرتمند با پايگاه مردمي قوي وجود دارد كه مي تواند با كمك مردم ايران اين رژيم را سرنگون كند. بنابر اين با اتكا به همين واقعيت ها و به اين دليل كه اين مقاومت خواهان يك ايران آزاد ، موفق و صلح طلب است ، ايراني كه درپي برادري، برابري و صلح درتمام منطقه است، مقاومتي كه در تبليغ يك اسلام بردبار و دمكراتيك پيشتاز بوده است، مي تواند رژيم را سرنگون كند. در حال حاضر منطقه و جهان با خطر بنيادگرايي  مواجه است ، خطري كه روز به روز افزايش  مي يابد و اين بنياد گرايي يك پادزهر فرهنگي دارد . مقاومت ايران همان  آنتي تز فرهنگي اين ديكتاتوري مذهبي و بنياد گراست  كه شاخك هاي آن در سوريه و عراق و لبنان و كل منطقه و شاخ آفريقا گسترش يافته است و جامعه جهاني را به چالش مي طلبد و آن را با بحران مواجه  مي سازد.
به اين دلايل ، وقتي چنين مقاومت شگفتي با چنين آرمانها و با چنين برنامه ها و با پيام آزادي و دمكراسي و يك ايران غير اتمي و داراي برابري جنسيتي در مقابل اين ديكتاتوري مذهبي و بنياد گرا وجود دارد بايد مطئن بود كه اين رژيم سرنگون خواهد شد و مردم ايران طعم آزادي و دمكراسي و عدالت را خواهند چشيد چرا كه مردم ايران شايسته آن هستند و وقتي كه آن روز برسد منطقه و جهان امن تر خواهد شد و ناچار نخواهد بود كه با هيولاي افراطي گري و بنيادگرايي سر كار داشته باشد كه رژيم آخوندها آن را به اشكال مختلف و در مكان هاي مختلف انتشار داده است چرا كه وقتي سرچشمه اين پديده از بين برود ، حياتش متوقف مي شود. ... تاريخ اثبات كرده است كه هرگاه ملتي اراده كند و قادر باشد كه بهاي اراده وتصميم اش  را بدهد ،قطعا موفق خواهد شد....

0 نظرات:

ارسال یک نظر

جستجو

مي خواهم صداى مردم ايران باشم

محبوب ترين

تماس با ما

نام

ایمیل *

پیام *